O valor de marca e as redes sociais. Uma equação interessante num estudo não menos interessante da sociagility!

3 Jan

The Sociagility Top 50 analyses the social brand value of the world’s leading brands and the competitive influences that determine their social media performance.

The report looks at 50 of the most valuable global brands, drawn equally from two well-known independent studies, Millward Brown’s BrandZ and Interbrand’s Brand Value, creating a revised ‘top 50’ ranking according to their social media performance. This is defined by the PRINT Index™ social performance score – a key component of Sociagility’s proprietary methodology. Separate tests show a significant positive correlation between the PRINT Index™ and brand value.

http://www.sociagility.com/top50/

Anúncios

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: